Garanti og reklamationsret
Erhverv
ErgoLift yder 12 måneders garanti/reklamationsret mod fejl og mangler på det solgte udstyr.
ErgoLift kan vælge at udbedre eventuelle fejl og mangler ved:
- reparation
- ombytning
- refundering af købesummen
Bemærk: Fejl, der skyldes uegnet/ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet. Returfragt afholdes af kunden. Vi forbeholder os retten til at reparere frem for at ombytte, hvis dette er muligt.
Private forbrugere
Når du handler som forbruger, gælder købelovens regler. Du har 24 måneders reklamationsret.
Er reklamationen berettiget, kan ErgoLift vælge at:
- reparere varen
- ombytte varen
- tilbagekøbe varen til den fakturerede pris (hvis reparation/ombytning ikke er mulig)
Bemærk: Fejl, der skyldes uegnet/ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af reklamationsretten.
Sådan reklamerer du
- Reklamér hurtigst muligt efter, at du opdager manglen – senest inden 2 måneder for rettidig reklamation.
- Er reklamationen berettiget og varen skal indsendes, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.
- Send altid varen tilbage i forsvarlig emballage, og gem kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale fragt.
Kontakt os på reklamation@ergolift.dk for nærmere information.